QR kód

Lenovo Systemx PW Spac 2 Year Post Warranty Onsite Repair 24x7 4 Hour Response (x3650 M5)

zboží není aktuálně skladem

kód zboží:    988074


Popis produktu
2 Yr On-site 7x24 -> Po-Ne (0.00-24.00) 4 hr response target

Pozáruční servis na 1rok.
Servis přijede k zákazníkovi. 7 dní v týdnu, 24hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je 4hodiny.
ServicePac je lokální smlouva a nelze exportovat. V zemi, kde je zařízení naistalováno, musí proběhnout nákup i registrace Spac.

POZOR! Registrace na webu musí být BEZ CESKE DIAKRITIKY!!!



Machine Type
5462






Po fakturaci zákazník dostane automaticky e-mail obsahující weblink, číslo autorizace a PIN kód, aby mohl SPac zaregistrovat. E-mail pečlivě uschovat (zálohovat). Bez toho, že by uživatel SPac zaregistroval, se IBM nedozví o povinnosti poskytovat servis. Zaregistrováním zíkává IBM potřebné informace, pro jaké zařízení, v jaké servisní úrovni, od kdy do kdy má uživateli poskytovat servis. OP, který SPac prodává je zodpovědný za to, že koncový uživatel objednaný SPac zaregistruje. Zakoupený SPac, který se nezaregistruje, není platný!! Spac je třeba zaregistrovat do 15 dnů od jeho zakoupení (platí zvláště pro SPac se servisní úrovní 7x24 s odezvou 4 hodiny, aby případně nedošlo k prodlení v poskytování servisu).
Uživatel provede registraci Online: http://www.ibm.com/services/servicepac
Zadá zemi, číslo autorizace a PIN, které mu přijdou e-mailem. Akceptuje Terms&Conditions. Z webu vytiskne, podepíše a zašle do IBM. Vyplní kontaktní informace a stiskne \"odeslat\". Zadá registrační údaje buď přímo na webu nebo v případě hromadné registrace může importovat .xls nebo .txt soubor. Jakmile je registrace uživatelem dokončena jsou údaje jako Sériové číslo, Machine Type, Model,.. systémem automaticky odkontrolovány a odsouhlaseny. Dojde-li k chybnému zadání (např. Sériového čísla), je zákazník neprodleně vyzván e-mailem, aby údaj opravil. Než IBM obdrží podepsané T&C\'s, registrace SPac zůstává otevřena. Jakmile jsou splněny všechny podmínky registrace, dostane zákazník e-mailem automatickou notifikaci o úspěšném dokončení registrace. E-mail pečlivě uschovat (zálohovat).
Údaje jsou přeneseny do systému RCMS, který používá servis IBM.


 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Rychlý kontakt

HOTLINE

stav objednávek, dostupnost zboží

+420 558 644 011
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.