QR kód

Canon Servisní balíček Instalace typ B (OFFICE & LFP)

zboží není aktuálně skladem

kód zboží:    544771


Popis produktu
Popis produktu:

iR-400, 500, 2202, 2202N, 2520, 2525, 2530i, 2545i; iPF-510, 610, 670, 680, 685
instalace včetně připojení k síti a zavedení SW
platno jen v ČR (pro SK nutno upozornit na instalaci v SK, aby byl vygenerovaný správný ESP)

SB se zakupuje společně se zařízením Canon (= NELZE dokoupit dodatečně).
SB zahrnuje dopravu technika na místo instalace, odbornou instalaci a zaškolení obsluhy.
platno jen v ČR (pro SK nutno upozornit na instalaci v SK, aby byl vygenerovaný správný ESP)
, nelze vracett

POSTUP:
Email s instalačním SB je zaslán před dodávkou stroje, aby bylo možno dohodnout se servisem místo a čas instalace.
Je NUTNO v objednávce stroje uvést poznámku, že expedice je až na výzvu,
po dohodnutí místa a času instalace je třeba uvést adresu, kam má být stroj expedován.



Tento servisní balíček zajišťuje majiteli odbornou instalaci nového zařízení. Instalace je
prováděna do dvou pracovních dnů od objednání (pondělí - pátek, 8.00 - 17.00 hodin). Servisní
balíček je možné zakoupit pouze s novým zařízením. Instalaci objednává majitel tohoto
servisního balíčku na uvedených kontaktech. V ceně servisního balíčku je kromě odborné
instalace obsažena i doprava technika a zaškolení obsluhy zařízení.

Před použitím servisního balíčku - objednáním instalace - je třeba se ujistit, že u zařízení je k
dispozici spotřební materiál neobsažený v zařízení samotném - u kopírovacích strojů například
toner a kopírovací papír, dále pak, že je připraveno místo instalace a to jak prostorově tak i
technicky (funkční el.zásuvka, připojení na pc síť atd.). Při přípravě místa pro instalaci je třeba
vždy postupovat v souladu s uživatelskou příručkou.

Obecné informace k záruce SB : záruční doba je 12, 24, nebo 36 měsíců podle zvolené varianty a počíná běžet
dnem uvedení stroje do provozu. V záruční době má kupující právo na bezplatnou výměnu vadného dílu,
záruka se navztahuje na díly podléhající běžnému opotřebení (tedy ani na jejich výměnu), na vady způsobené
nevhodným používaním v rozporu s technickými podmínkami provozu a vady, které vznikly provozem zařízení
v nevhodných prostorách (prašné prostředí), výměna spotřebních materiálů a pravidelná údržba nejsou
považovány za záruční plnění. Ze záruky jsou také vyloučeny vady vzniklé používaním nevhodného spotřebního
materiálu včetně xerografického papíru. Náklady s přepravou zařízení k výkonu záručního servisu nese kupující
a to v případě, že nemá zakoupen Servisní balíček obsahující servisní zásah v místě instalace zařízení.
Při přepravě musí být splněny veškeré technické podmínky tak aby nedošlo k poškození zařízení.


 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Rychlý kontakt

HOTLINE

stav objednávek, dostupnost zboží

+420 558 644 011
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.