QR kód

Aten Unizon-BASIC Globální platforma pro správu AV – kompatibilní s TAA

zboží není aktuálně skladem

kód zboží:    463765


Popis produktu
ATEN Unizon™ je serverový software pro vzdálené centralizované monitorování, ovládání a správu přepínačů ATEN Video Matrix na bázi Ethernetu, rezervačního systému ATEN Room Booking System a zařízení třetích stran (jako jsou projektory, světla a AV zařízení) připojených k řídicím systémům ATEN.

Tím, že poskytuje přístup ke stavu zařízení v reálném čase, platforma zjednodušuje každodenní správu AV/IT, řešení problémů, analytiku a automatizaci, což z ní činí dokonalé řešení pro správu hromadného nasazení zařízení.

Centralizované monitorování, řízení a správa zařízení
- Přepínače ATEN Video Matrix, rezervační systém místností, řešení řídicích systémů, včetně spravovaných zařízení třetích stran
- Detekce stavů zařízení, jako je hodina lampy projektoru a stav připojení pro vzdálené řešení problémů a údržbu
- Dávkové řízení zařízení a aktualizace firmwaru
Intuitivní uživatelské rozhraní pro rozsáhlé Pro AV aplikace, snadné monitorování a správa místností na více místech
- 5úrovňový strom nasazení
- Podporuje výhled na pokoj a podlahu
- Konfigurovatelná přístupová práva uživatelů
Předdefinované scénáře pro automatizaci a plánování úloh
- Poskytněte scénáře schůzek pro výběr a aktivujte akce z kontrolerů
- Automatické zapnutí / vypnutí světel, klimatizace, zařízení v zasedacích místnostech na základě předdefinovaných akcí
Řídicí panel pro aktuální stav a analýzy
- Informace o aktuálním stavu pro řešení problémů v reálném čase
- Analýza minulých záznamů o využití pro budoucí optimalizaci
- Přednastavená pravidla pro generování pravidelných reportů pro optimalizaci uspořádání údržby zařízení
Zaznamenává využití zařízení, oznámení a e-maily pro neobvyklé události pro analýzu použitelnosti a budoucí optimalizaci
Podporuje běžné webové prohlížeče
Licence různého množství ovládaných zařízení lze zakoupit na základě potřeb uživatelů. Ovládejte 50 zařízení na základní licenci a 500 zařízení na standardní licenci.


 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Rychlý kontakt

HOTLINE

stav objednávek, dostupnost zboží

+420 558 644 011
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.