QR kód

Canon Servisní balíček ESP OnSite Service Next Day 4 roky LFP 36 D

zboží není aktuálně skladem

kód zboží:    574043


Popis produktu
SB pokrývá pouze uzemí ČR - není určeno pro export

všechna LFP zařízení formátu 36\" + MFP kombinace s imagePROGRAF M40
řešení tech.problémů a případná oprava v místě instalace
nutná registrace do 90 dní od nákupu stroje
platno jen v ČR
přesné podmínky na www.canon.cz/easyserviceplan/imageprograf/


PRO FAKTURACI BALÍČKU NUTNO DODAT TERMÍN INSTALACE STROJE.
TERMÍN ZAŠLETE NA CANON@SWS.CZ



Obecné informace k záruce : záruční doba je 12, 24, nebo 36 měsíců podle zvolené varianty a počíná běžet
dnem uvedení stroje do provozu. V záruční době má kupující právo na bezplatnou výměnu vadného dílu,
záruka se navztahuje na díly podléhající běžnému opotřebení (tedy ani na jejich výměnu), na vady způsobené
nevhodným používaním v rozporu s technickými podmínkami provozu a vady, které vznikly provozem zařízení
v nevhodných prostorách (prašné prostředí), výměna spotřebních materiálů a pravidelná údržba nejsou
považovány za záruční plnění. Ze záruky jsou také vyloučeny vady vzniklé používaním nevhodného spotřebního
materiálu včetně xerografického papíru. Náklady s přepravou zařízení k výkonu záručního servisu nese kupující
a to v případě, že nemá zakoupen Servisní balíček obsahující servisní zásah v místě instalace zařízení.
Při přepravě musí být splněny veškeré technické podmínky tak aby nedošlo k poškození zařízení.


Záruční servisní balíčky Canon se posílají dodatečně, až zákazník nahlásí datum a místo instalace.

Pokud koncový zákazník je fyzická osoba občan, podle obč.zákona.
To znamená že má nárok na dva roky záruky, kterou nese jeho prodejce.
Proto doporučujeme v takovém případě se strojem dodat i SB na dva roky.


Proč si zakoupit balíček Easy Service Plan?
* Vynikající hodnota za investované peníze – Společnost Canon se postará o vše, co potřebujete k plnému využití schopností produktu, včetně instalace, zaškolení a servisní údržby na pracovišti
* Flexibilní smlouvy – pokrývají řadu časových období, takže znáte
celkové náklady na produkt a služby a můžete snadno vytvářet rozpočet
po celou dobu životnosti vaší investice
* Pomoc, když ji potřebujete – zásluhou přístupu k telefonickému centru a technické podpoře poskytující podporu, rady a řešení potíží na dálku
* Maximální návratnost investice – protože váš hardware je řádně udržován a podporován
* Komplexní zabezpečení produktu – včetně všech náhradních dílů a práce (je podmíněno správným používáním)

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Rychlý kontakt

HOTLINE

stav objednávek, dostupnost zboží

+420 558 644 011
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.